NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA FIRMA

NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA FIRMA

W numerze 34 (930) z 21-27 sierpnia 2006 Gazeta Bankowa wraz z firmą Dun & Bradstreet Poland zaprezentowała listę najbardziej wiarygodnych przedsiębiorców w poszczególnych województwach w Polsce w 2005 roku. Firma  Dun & Bradstreet od 165 lat zajmuje się na świecie pozyskiwaniem i przetwarzaniem informacji gospodarczych. To największa na swiecie wywiadownia która szczci się bazą danych o 106 milionach firm działających w 240 krajach.

Poszczególne firmy były oceniane wg dwóch głównych aspektów: siły finansowej będącej odzwierciedleniem wartości netto i współczynnika ryzyka, określającego ich stabilność i kondycję finansową.

Mamy przyjemność zakomunikować, że nasza firma została zwycięzcą tego ratingu w województwie lubuskim

Masz pytanie? Odpowiemy!
Zgłoszenie antykorupcyjne
Informacja o plikach cookies

Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie do personalizacji treści i analizowania ruchu w sieci. Klikając w przycisk Więcej opcji możesz sprawdzić, jakie dane i w jakim celu zbieramy w ciasteczkach. Nie na wszystkie musisz się zgodzić, a jeśli zmienisz zdanie, zawsze możesz zaktualizować Ustawienia cookie. Link do ustawień znajdziesz w stopce serwisu.
Informacje na temat tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe zamieściliśmy w Polityce prywatności.

Niezbędne pliki cookie wymagane są do prawidłowego funkcjonowania strony, zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa czy pozwalają dostosować preferencje w zakresie wyrażanych przez Ciebie zgód. Niezbędne pliki cookie nie mogą zostać wyłączone.

Analityczne pliki cookie służą nam do lepszego zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dostarczają nam informacji na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, czas przeglądania strony, źródło przychodzącego ruchu itp.

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie trafniejszych reklam, które są bardziej interesujące dla Ciebie i skuteczniejsze dla reklamodawców.